Ako „fičať“ na dátach a ako vie dátový analytik „nakopnúť“ marketing?
Viete ako dnes pracovať v oblasti marketingu s dátami? V poslednej dobe sa marketing uberá výrazne cestou sociálnych sietí. Momentálne je to najvýraznejšia marketingová platforma, ktorou by sa firmy, resp. podnikatelia mali inšpirovať alebo sa na ňu zamerať? Je rozdiel, či som B2B alebo B2C orientovaná firma z hľadiska orientácie na sociálne siete? Na tieto a ďalšie otázky odpovedal Ján Stareček- managing director v spoločnosti Data on Steroids.
Podcast Podcast Verlag Dashöfer je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.