32:42
Podcast: PodCars
Záruky a asistenčné služby. Viete, ako si ich správne vybrať?
17.10.2024
V najnovšej epizóde podcastu PodCars sa rozprávame o popredajných službách. Viete, čo to vlastne je a aký je ich cieľ? V podcaste nám to vysvetľuje riaditeľ náhradných dielov a popredajných služieb Peugeot, Citroen, Abart, Fiat, Alfa Romeo a ďalších značiek, ktoré spadajú do skupiny Emil Frey Peter Štefula. „Cieľom je zabezpečiť čo najdlhšiu životnosť vozidla, čo najmenej problémov pri prevádzke a pri najvyššej spokojnosti zákazníka.“ Podľa neho rozhodne platí, že prvé auto si človek kupuje u predajcu a to druhé mu už predáva servis. Čo zahŕňa záručný servis, aká je minimálna zákonná záruka a čo zahŕňa zmluvná záruka priamo od konkrétneho výrobcu? „Predĺžná záruka je veľmi dôležitá. U nás ju poskytujeme v trvaní 4 až 5 rokov v závislosti od konkrétnych značiek a sú limitované počtom najazdených kilometrov,“ vysvetľuje expert. Ďalšou dôležitou časťou zmluvy sú asistenčné služby. „Tie voláte väčšinou v stresových situáciách, ale na druhej strane je niekto, komu môžete dôverovať.“ Viete si z týchto služieb správne vybrať? V aktuálnej epizóde podcastu PodCars vás zorientujeme v dôležitých pojmoch, možnostiach a výhodách. Pripútajte sa, štartujeme.
Podcast PodCars je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Emil Frey Group Slovakia
Kategórie: Voľný čas