Lukáš Pitter (2FRESH) o design thinking a efektivních schůzkách
22:55

Lukáš Pitter (2FRESH) o design thinking a efektivních schůzkách

22.03.2023
Lukáš Pitter je designér a spoluzakladatel agentury 2FRESH. Lukáš ovšem chápe design hlavně jako řešení problémů a je velký propagátor techniky Design Thinking, díky které úspěšně řeší problémy ve firmách. Momentálně se zaměřuje na meetingy a jejich efektivitu.

Jsou podle vás firemní porady zbytečné? Lukáš vám v rozhovoru s Danem Tržilem vysvětlí, jak by měla správná firemní porada vypadat i jaké chyby mnohdy společnosti dělají.Sám sebe označuje za designéra, ale dodává, že design je spíš mind-set, nežli umění.

„Od Amazonu třeba víme, že na schůzce nemá být víc lidí, než sní jednu pizzu,“ říká a představuje i další triky, jak firemní meetingy zefektivnit, aby z nich měli zaměstnanci stejný pocit, jako lidé mívají po prvním rande.

V rozhovoru s Lukášem Pitterem se dozvíte:
  • Jací lidé obvykle meetingům dominují.
  • Proč si Lukáš myslí, že z nás dělba práce udělala mrzáky.
  • Představí techniky, které zlepší průběh vašich firemních schůzek.
  • Na závěr také vysvětlí, jak dlouho lidé vlastně dokážou dávat pozor.

Podcast Na vlně podnikání je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Autor: EKONOM
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.