36:57
Podcast: Na rovinu o podnikaní
NRoP 15: LIVE Ak chcete byť úspešní, pozerajte sa na svoj biznis očami zákazníka
20.08.2019
Špeciálna verejná nahrávka počas konferencie k 8. výročiu založenia spoločnosti PROSIGHT Slovensko za účasti 400 hostí v kongresovej sále hotela Bellevue v Starom Smokovci. V dnešnej digitálnej dobe už nie je dôležité len ako vaša sluzba (produkt, web, značka) vyzerá, ale najmä ako ju naši zákazníci vyhľadávajú, používajú, či ju s radosťou odporúčajú alebo či ju doslova zbožňujú. Potrebujeme viac informácií o samotných zákazníkoch, preto nevyhnutne musíme pre úspech biznisu zbierať komplexné dáta o ich správaní. Potrebujeme pochopiť najmä ich motivácie a prispôsobiť sa ich zvyklostiam a požiadavkám. To všetko sa skrýva pod pojmom "Riadenie vzťahu so zákazníkom" alebo anglicky "Customer Experience Management".
Podcast Na rovinu o podnikaní je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: PROSIGHT Slovensko
Kategórie: Ekonomika a podnikanie, Vzdelávanie