
05:13
Podcast: Marketingová päťminútovka
Ako Coca-Cola skoro zničila svoju značku zbytočnou panikou
30.03.2025
V tejto epizóde sa dozvieš:
- Prečo vznikla New Coke a ako na ňu ľudia zareagovali
- Ako sa z paniky stal najväčší marketingový fail
- Čo spravila značka, keď zistila, že si sama podrazila nohy
- A čo sa z tohto príbehu môžeš o marketingu naučiť ty – aj keď nepredávaš nápoje
Podcast vzniká v spolupráci s portálom skpodcasty.sk a moderuje ho Andrea Liszkai
Podcast Marketingová päťminútovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Andrea Liszkai
Kategórie: Biznis