Nákupná cesta zákazníka: Od objavenia po lojalitu
Nákupná cesta zákazníka je komplexný proces, ktorý zahŕňa viacero fáz, cez ktoré zákazník prechádza od prvotného objavenia produktu až po vytvorenie lojálneho vzťahu k značke. Každá z týchto fáz má svoj význam a ovplyvňuje rozhodovanie zákazníka. V tejto časti si priblížime túto cestu, ktorá je pre každého marketéra nevyhnutná na pochopenie potrieb a správne zacielenie zákazníkov.
Podcast vzniká v spolupráci s portálom skpodcasty.sk a moderuje ho Andrea Liszkai.
---
Ak sa chcete dozvedieť rôzne zaujímavosti zo sveta značiek, sledujte Marketingovú päťminútovku na Instagrame či TikToku: https://www.instagram.com/marketingova_patminutovka/ https://www.tiktok.com/@marketingovapatminutovka
Podcast Marketingová päťminútovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.