Zákaznícka skúsenosť - prečo je dôležitá a ako ovplyvňuje zisk
V tejto epizóde sa pozrieme na to, čo znamená customer experience (CX) a ako zákaznícka skúsenosť ovplyvňuje lojalitu, spokojnosť a dokonca aj rast príjmov.
Epizóda je určená pre každého, kto chce lepšie pochopiť význam CX a aj to, ako ho efektívne implementovať do svojho podnikania.
Podcast vzniká v spolupráci s portálom skpodcasty.sk a moderuje ho Andrea Liszkai
Podcast Marketingová päťminútovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.