Efekt zakázaného ovocia
Počuli ste niekedy o tomto efekte? Ide o koncept ktorý odkazuje na ľudskú tendenciu zväčšovať svoj záujem alebo túžbu po niečom, čo je obmedzené, zakázané alebo nedostupné. V marketingu je tento efekt strategicky využívaný na zvýšenie záujmu a dopytu po produktoch alebo službách prostredníctvom vytvárania pocitu exkluzivity alebo obmedzenia.
Podcast vzniká v spolupráci s portálom skpodcasty.sk a moderuje ho Andrea Liszkai.
---
Ak sa chcete dozvedieť rôzne zaujímavosti zo sveta značiek, sledujte Marketingovú päťminútovku na Instagrame či TikToku: https://www.instagram.com/marketingova_patminutovka/
Podcast Marketingová päťminútovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.