
Ako zvukové logá a jinglové kampane ovplyvňujú pamäť a emócie
Zvuk je jedným z najmocnejších nástrojov v marketingu. Kým vizuálne prvky oslovujú naše oči, zvuk preniká hlbšie – do našich emócií, pamäte a podvedomia. Zvukové logá a jinglové kampane majú schopnosť vytvoriť silné spojenie medzi zákazníkom a značkou. Viac sa dozviete v tejto epizóde.
Podcast vzniká v spolupráci s portálom skpodcasty.sk a moderuje ho Andrea Liszkai
Podcast Marketingová päťminútovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.