
LEGO: ako sa značka vrátila z bankrotu na vrchol
LEGO je dnes ikonická značka, ale vedel/a si, že v roku 2003 bolo na pokraji bankrotu? Strácali stovky miliónov dolárov, ich produkty sa míňali účinku a zdalo sa, že táto legendárna stavebnica skončí.
Ako sa LEGO dostalo späť na vrchol? Ako našlo nový smer vďaka popkultúre, komunitnému marketingu a inováciám? A aké lekcie si z toho môžeš vziať do svojho podnikania alebo marketingu?
V tejto epizóde sa ponoríme do fascinujúceho príbehu vzostupu, pádu a návratu LEGO.
Podcast vzniká v spolupráci s portálom skpodcasty.sk a moderuje ho Andrea Liszkai.
Podcast Marketingová päťminútovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.