Fakty vs. emócie (USP vs. ESP)
Unique Selling Proposition a Emotional Selling Proposition zohrávajú dôležitú úlohu pri budovaní značky a získavaní zákazníkov. Čo jednotlivé pojmy znamenajú a ako podľa nich nastaviť komunikáciu? To sa dozviete v tejto časti.
Podcast vzniká v spolupráci s portálom skpodcasty.sk a moderuje ho Andrea Liszkai. --- Ak sa chcete dozvedieť rôzne zaujímavosti zo sveta značiek, sledujte Marketingovú päťminútovku na Instagrame či TikToku: https://www.instagram.com/marketingova_patminutovka/ https://www.tiktok.com/@marketingovapatminutovka
Podcast Marketingová päťminútovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.