Ako efektívne osloviť zákazníkov: model STDC
V tejto epizóde sa pozrieme na model SEE-THINK-DO-CARE. Tento model nie je len teoretickým modelom, ale praktickým nástrojom, ktorý pomáha značkám lepšie porozumieť a efektívnejšie osloviť svoju cieľovú skupinu. Tento model rozdeľuje cestu zákazníka do štyroch jasných fáz. Podcast vzniká v spolupráci s portálom skpodcasty.sk a moderuje ho Andrea Liszkai.
---
Ak sa chcete dozvedieť rôzne zaujímavosti zo sveta značiek, sledujte Marketingovú päťminútovku na Instagrame či TikToku: https://www.instagram.com/marketingova_patminutovka/
Podcast Marketingová päťminútovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.