
Old Spice: ako „dedkovský“ dezodorant ožil vďaka virálu
Old Spice – značka, ktorú si ľudia kedysi spájali s dezodorantom pre dedkov. Nudná, zastaraná, úplne mimo radaru mladšej generácie. A potom prišla jedna reklama a celý svet sa zmenil.
Chlap v sprche. O pár sekúnd na koni. Dramatický hlas, absurdný humor, totálny mind-blow. V roku 2010 sa z Old Spice stala popkultúrna bomba a najlepší príklad toho, ako môže virálny marketing zachrániť umierajúci brand.
V tejto epizóde rozoberieme, ako vznikla jedna z najikonickejších reklám všetkých čias, čo sa za ňou skrývalo a ako dokázala nielen zvýšiť predaje o 125 %, ale kompletne zmeniť vnímanie značky.
Podcast vzniká v spolupráci s portálom skpodcasty.sk a moderuje ho Andrea Liszkai.
Podcast Marketingová päťminútovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.