
Burger King: ako trollovali McDonald’s a vyhrali v očiach publika
Nie každý musí byť najväčší, aby bol najlepší. Burger King nikdy nebol jednotka na trhu. Ale bol odvážnejší. Drzejší. A oveľa zábavnejší. Zatiaľ čo McDonald’s hral na istotu, Burger King si z neho spravil súčasť svojej kampane. Vypočujte si epizódu o značke, ktorá ukázala, že najlepší marketing nie je vždy ten najserióznejší, ale ten, ktorý si ľudia chcú zapamätať.
Podcast vzniká v spolupráci s portálom skpodcasty.sk a moderuje ho Andrea Liszkai
Podcast Marketingová päťminútovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.