01:29:28
Podcast: Marketing bez obalu
MARKETING LEADERS #3: Veronika Hořáková z Plzeňského Prazdroja - Ako sa predáva pivo aj počas korony
20.08.2020
Je tu ďalšia časť seriálu Marketing Leaders, kde sa rozprávame s osobnosťami slovenského marketingu, ktorí vedú značky, majú kopec skúseností a predovšetkým svoj názor. To všetko, ako inak, otvorene a bez obalu.
Náš dnešný hosť: Veronika Hořáková, Marketing Manager for new categories, Plzeňský Prazdroj
————————————————————
Veronika počas svojej kariéry šéfovala aspoň tak polovici všetkých food & drink značiek, ktoré poznáte a to vôbec nepreháňam. Z tejto nesmierne bohatej brand management kariéry má samozrejme stovky zaujímavých insightov, ktoré môžu pomôcť aj vám.
Okrem iného sa dozviete:
- čo Veronika ako klient nikdy neurobila agentúre
- prečo by každý brand manažér mal prejsť nalejvárnou a čo to je
- ako rozdielne vedia fungovať súčasné veľké house of brands ako Unilever, PepsiCo a Prazdroj
- ako sa dá čarovať s budgetmi v čase krízy namiesto impulzívneho katovania
- že najdôležitejší človek v marketingu tohto odvetvia je aj tak pani Maruška pri regáli
- ako zareagoval Prazdroj, keď im zo dňa na deň vypadli tisícky pubov počas korony
- ako predať ochutené pivo pivno-ultrakonzervatívnym Čechom
Podcast Marketing bez obalu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Triad SK
Kategórie: