
Tomáš Bezák aj o tom prečo Lidl prestáva lákať deti obalmi a reklamou | Má to Filipa
Štúdio SITA a Filip Kováč v rozhovore s Tomášom Bezákom, šéfom korporátnych záležitostí Lidla na tému:
- Prečo Lidl rozdáva jabĺčka a čo tým sleduje
- Ako znižujú cukor, soľ a menia chuť potravín
- Prečo prestávajú lákať deti obalmi a reklamou
- Aký vplyv majú tieto kroky na dodávateľov a predaj
- Ako funguje systém proti plytvaniu potravinami
- Prečo sa neboja ani poklesu tržieb a veria v edukáciu
- Aké ďalšie kroky plánujú v rámci udržateľnosti
Link na článok: Menej cukru, viac zodpovednosti. Lidl stavil na zdravie detí aj planéty
Link na profil osobnosti: Tomáš Bezák
#slovensko #lidl #deti #udrzatelnost #studiosita
Podcast Má to Filipa je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.