
#75 – Ján Stareček a Sergej Pavljuk – Klienti nechcú impresie, chcú výsledky
V tejto epizóde rozoberáme fenomén rebríčkov na LinkedIne – komu skutočne slúžia a čo o nás hovoria. S Jánom Starečekom a Sergejom Pavljukom sa rozprávame aj o tom, prečo dávať rady na základe dát, čo znamená mediálna hodnota v praxi a ako sa pozerať na Favikonu.
🔹 Aký význam majú LinkedIn rebríčky
🔹 Pre koho majú skutočnú hodnotu
🔹 Prečo dávať rady až po analýze dát
🔹 Ako sa stavať k mediálnej hodnote
🔹 Či má zmysel naháňať lajky a impresie
Podcast LinkedIn kolotočári je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.