Lepší lektor 18: 2 princípy zmysluplnej cenotvorby v lektorstve
Udržateľná cenotvorba jazykového lektora súvisí vo veľkej miere so sebahodnotou daného voľnonožca, no sebahodnota nie je ten najurčujúcejší faktor, podľa ktorého by sme si my lektori mali nastavovať ceny našich služieb.
Vždy platí zákon ponuky a dopytu. Ak chcete svoje lektorstvo posúvať na vyššiu úroveň, mali by ste vedieť svojimi službami odpovedať na to, po čom je prirodzený dopyt a vytvoriť kurz či produkt, ktorý študentov osloví a bude im na osoh. Ako na to? Dobrým začiatkom môže byť kurz Stratégia lektorskej značky, v ktorom sa naučíte urobiť si analýzu trhu, prieskum konkurencie a definovať si plán svojej lektorskej značky. Viac info o kurze, ako aj recenzie absolventov si môžete pozrieť tu na webe www.akademialektorov.sk
Ak sa so mnou chcete skontaktovať, poteším sa vašej správe na instagrame @akademialektorov či cez email kristina.uhnakova@gmail.com
Majte krásny deň, priatelia! :-)
Kika
Podcast Lepší lektor je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.