Lepší lektor 18: 2 princípy zmysluplnej cenotvorby v lektorstve
08:32

Lepší lektor 18: 2 princípy zmysluplnej cenotvorby v lektorstve

07.05.2023

Udržateľná cenotvorba jazykového lektora súvisí vo veľkej miere so sebahodnotou daného voľnonožca, no sebahodnota nie je ten najurčujúcejší faktor, podľa ktorého by sme si my lektori mali nastavovať ceny našich služieb. 

Vždy platí zákon ponuky a dopytu. Ak chcete svoje lektorstvo posúvať na vyššiu úroveň, mali by ste vedieť svojimi službami odpovedať na to, po čom je prirodzený dopyt a vytvoriť kurz či produkt, ktorý študentov osloví a bude im na osoh. Ako na to? Dobrým začiatkom môže byť  kurz Stratégia lektorskej značky, v ktorom sa naučíte urobiť si analýzu trhu, prieskum konkurencie a definovať si plán svojej lektorskej značky. Viac info o kurze, ako aj recenzie absolventov si môžete pozrieť tu na webe www.akademialektorov.sk

Ak sa so mnou chcete skontaktovať, poteším sa vašej správe na instagrame @akademialektorov či cez email kristina.uhnakova@gmail.com

Majte krásny deň, priatelia! :-)

Kika

Podcast Lepší lektor je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Vzdelávanie
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.