Lean v praxi

Lean v praxi

Zábavné rozprávanie z oblasti Lean managementu, Six Sigma techník. Rozprávam hlavne o praktických skúsenostiach, problémoch a ich riešení spojenom s Lean Six Sigma Komentáre k podcastom môžete pridávať na LinkedIn profile: https://www.linkedin.com/in/tomas-foltin-lean-6-sigma/

Podcast Lean v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (7 epizód)

10:43
  
25.01.2021

Psychológia zmeny

Prečo je dôležité poznať psychologické deje, ktoré sú spojené so zmenami? Ako nám toto poznanie ľudskej psyché dokáže pomôcť a kde môžme napáchať nenapraviteľné škody? Vypočujte si príspevok, ktorý nevraví iba o Lean managemente, ale môže Vám pomôcť pri zavedení akejkoľvek zmeny. Či už v práci, ale...
10:46
  
18.01.2021

Zavedenie LEAN do firmy. Časť 4: Toto by sa doma nestalo

Posledná časť mini seriálu, ktorý sa venuje zavedeniu LEAN managementu. Dozviete sa o vlastníckom princípe, vodcovstve a úplne inom spôsobe riadenia spoločnosti. Záverečný krok, ktorý je potrebný pre úspešné zvládnutie implementácie.
08:00
  
11.01.2021

Zavedenie LEAN do firmy. Časť3: Vlastníctvo výrobných prostriedkov

Nie, nebudeme sa baviť o marxizme. Porozprávam Vám o ďalšom kroku, ktorý môžte spraviť na ceste k úspešnému zavedeniu Lean managementu. Ale ani tento krok nie je tým najlepším. Napriek tomu sa spoločnosti uberajú často  práve uvedeným smerom.
07:00
  
04.01.2021

Zavedenie LEAN do firmy. Časť 2: Samo sa to nezavedie

Druhá epizóda zo seriálu Zavedenie LEAN do firmy. Po počiatočnej fáze, v ktorej sa firma potýka s formálnym zavedením nástrojov LEAN managementu môže prejsť do druhej, oveľa horšej fázy. Ak sa zameria iba na formálne napĺňanie počtu použitých nástrojov LEAN-u, môže dôjsť ku katastrofe.
07:56
  
27.12.2020

Bratislavské rožky

Tento príspevok je mierne netradičný. Je o vianočnom pečení, takže Lean manažmentu sa netýka... alebo, že by predsa?
05:14
  
14.12.2020

Zavedenie LEAN do firmy. Časť 1: Dobrý úmysel, prvé problémy

Pokiaľ sa firma snaží zefektívniť vlastné procesy, často siahne po metóde LEAN managementu. Bohužiaľ, tento dobrý úmysel býva často cestou do pekla. Pokúsime sa spolu odhaliť dôvody a odstrániť príčiny neúspechu. Prvý diel je venovaný počiatočnej fáze, ktorou si prešlo veľa spoločností. Často však n...
07:34
  
07.12.2020

Kobrí efekt

Čo sa môže stať, ak sa meraný parameter stane cieľom.
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.