Umelá inteligencia

30.01.2020
Je umelá inteligencia ozaj inteligentná? Rozumejú neurónové siete tomu, čo robia? Môžu počítače nadobudnúť vedomie? V čom sa umelá inteligencia odlišuje od tej našej "prírodnej"?  AI je veľká téma dneška, a preto sa o nej často preháňa. O tom, aký je skutočný stav poznania a o tom, čo je a čo nie je možné ohľadne umelého myslenia diskutujú Jakub (filozof) a Jaro (vedec) ----more---- film Ona, ktorý sa v podcaste spomína: https://www.imdb.com/title/tt1798709/ film Hugo a jeho veľký objav: https://www.csfd.cz/film/242004-hugo-a-jeho-velky-objev/prehled/ stránka, kde si môžete vyskúsať rozoznávanie vami zvoleného obrázku a neurónová sieť vám vyhodí v slovách, čo sa na obrázku nachádza a deje: https://www.clarifai.com/models myšlienkový experiment - Čínska Izba: https://www.youtube.com/watch?v=39EdqUbj92U video o tom, čo je to Turingov test: https://www.youtube.com/watch?v=3wLqsRLvV-c John Searle ako hosť v Talks at Google: https://www.youtube.com/watch?v=rHKwIYsPXLg

Podcast Kvantum ideí je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie:Veda, Filozofia