24:39
Influenceri, blogeri, reklama... ako funguje marketing v knižnom vydavateľstve? | Rozhovor s Michalom Synakom
12.03.2020
Hosť podcastu:marketingový riaditeľ vydavateľstva IKAR Michal SynakRozprávame sa o knižnom marketingu najväčšieho vydavateľstva na Slovensku. Printová reklama, online promo, televízia a rádiá, outdoorová reklama, sociálne siete.Fungujú ešte booktrailery, čitateľské recenzie a referencie známych ľudí?Ako sa robí marketingová kampaň na knihu? Rozhoduje žáner? Vedia slovenskí spisovatelia robiť marketing sami sebe? Pomáhajú návštevy zahraničných autorov predaju kníh?Aj otázky vás, našich poslucháčov.
3 knižné tipy: - skutočný príbeh Cilkina cesta- severský triler Krvavý boľševník- Zázraky prírody pre deti
Tip na nový psychotriler - predstaví ho sama americká autorka, pozdraví aj slovenských čitateľov.
Rebríček TOP 3 najpredávanejší autori vydavateľstva Ikar za 30 rokov existencie.
Viac knižných tipov moderátora na jeho Instagrame.
Podcast Knižný kompas | Podcast o knihách a čítaní je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: Ikar
Kategórie: Literatúra, Kultúra, Spoločnosť, Vzdelávanie