10 tipov ako zvýšiť dôveryhodnosť značky (Imrich Kovaľ) #17 | LinkTalky
Dôvera je základom zdravých medziľudských vzťahov a má svoje opodstatnenie aj v biznise.
Ak sa vám náhodou nedarí trvale rozvíjať, je načase preskúmať, či pôsobíme na svoje okolie dôveryhodne a autenticky.
Môže to mať priamy vplyv na aj vašu klientelu. Všetci si k sebe radšej vyberáme ľudí, ktorým dôverujeme a ktorí pôsobia úprimným dojmom.
V našom rozhovore sme sa dotkli niekoľkých kľúčových prvkov, ktoré pri budovaní dôveryhodnej značky nemožno opomenúť.
Pracujete s príbehom vašej firmy či značky?
Využívate referencie vo váš prospech?
Ukazujete svoju odbornosť cez certifikáty?
Budujete partnerstvá?
Dávate do sveta svoju spoločenskú zodpovednosť?
Toto je len niekoľko základných otázok, aby ste zistili ako dôveryhodne pôsobíte na svoje okolie.
Ďalšími prvkami sú napríklad:
Kontakty a práca s nimi
Know - how pozadie a jeho zdieľanie
Autentická komunikácia
Konzistentnosť posolstva
Human 2 Human faktor - ukážka ľudskosti
Networking
Práca s obsahom
Budovanie vzťahu
Emócia a osobný rozmer
Digitálna mediálna stopa
V podcaste sme spomenuli, aké hodnoty a prvky váš zákazník vníma v komunikácii so značkou, a tiež aké sú najčastejšie chyby firiem, ktoré im kazia imidž.
Po vypočutí zistíte, na čo všetko si dávať pozor v komunikácií a na čo sa zamerať, aby ste zvýšili svoju dôveryhodnosť.
Vyťažte maximum z našich poznatkov a všímajte si indície, ako na ostatných pôsobíte práve vy.
Podcast Katarína Ďurčová - AXIM | LinkTalky je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.