Jak vybrat šéfa marketingu firmy? | Karel Pařízek

Jak vybrat šéfa marketingu firmy? | Karel Pařízek

23.10.2023
Řada podnikatelů, kteří poslouchají moje rozhovory, řeší, jak do firmy najít a vybrat šéfa marketingu. A já si právě o povídal s Karlem Pařízkem. Ten marketéry od 1 člověka po 30 členů týmu vede přes 10 let. V roce 2013 spoluzaložil agenturu Blueberry a dnes pracuje v dotidotu, kde buduje marketingový tým od začátku. Co se dozvíte? - Kdy marketing delegovat na CMO? - Proč nemá marketing dělat zakladatel firmy? - Jak šéfa marketingu vybírat? - Jak firmu na šéfa marketingu připravit? - Jak si stanovit, jakého člověka potřebujete? - Kde takového marketéra najít? - Na co se při jeho výběru zaměřit? - Jak dělat pohovory? - Jak vyhodnocovat jeho práci? - Jak nastavit jeho odměňování? - A mnoho dalšího. Video rozhovoru najdete zde: https://rostecky.cz/jak-vybrat-sefa-marketingu-firmy-karel-parizek-t48974 Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na info@rostecky.cz. Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Podcast Jiří Rostecký je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.