8: Úskalí a příležitosti budování vlastní poradenské firmy se zaměřením na bonitní klientelu
28:17

8: Úskalí a příležitosti budování vlastní poradenské firmy se zaměřením na bonitní klientelu

01.06.2021
V rámci tohoto dílu si budeme povídat o budování vlastní poradenské firmy s Jiřím Cimpelem, majitelem a zakladatelem společnosti Cimpel a partneři. Hlavní témata podcastu: Je lepší fungovat v režimu MLM nebo lze použít klasický model firmy z jiných odvětví mimo svět financí? Vylepšují provize tok peněz do firmy nebo je lepší rovnou přejít na honorované poradenství? Má růst objemu majetku v poradenském mandátu přímou souvislost s personálním obsazením firmy? Je výběr těch pravých lidí do firmy otázkou peněz, vize, nebo spíše vzdělání a zkušeností daného kandidáta? Vize ideálního cílového klienta pro firmu jako stěžejní parametr pro růst firmy. Dnešní svět žije online komunikací, preferují bonitní klienti i přesto osobní vztah se svým poradcem? Nenechte si ujít dnešní zajímavá témata z úspěšné investiční praxe.

Podcast Investice srozumitelně je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.