Budování vztahů jako klíč k obchodu?
16:10

Budování vztahů jako klíč k obchodu?

22.10.2025

Hostem 32. dílu "Inspirací k úspěchu" je obchodnice a konzultantka Sabina Ondráčková.


Obchod je jeden ze základů fungující firmy. Jedna věc je zákazníka získat a druhá věc je vytvořit s ním vztah, který je dlouhodobý.

To je téma tohoto dílu.


Co je podle Sabiny základ, co by měl dělat nebo umět obchodník, když chce budovat dlouhodobé vztahy sezákazníky?

Dá se vybudovat vztah i s někým, kde ty sympatie na začátku tolik nejsou? A jak na to?

Pozice obchodníka je stále někdy vnímaná negativně, každopádně obchodník by měl být pro klienta partner. Co jsou předpoklady pro to, aby to tak bylo?

Měl by obchodník prodat vždy to, co klient chce, i když obchodník vidí, že zákazník potřebuje něco jiného? Jak to vidí Sabina?

Musí mít obchodník rád lidi, aby dokázal budovat vztahy? Dá se to dělat “technicky” to budování vztahu nebo to nefunguje?


To jsou otázky, které Sabině pokládala Melánie Bulová.

Podcast Inspirací k úspěchu je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Vzdelávanie
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.