7. Kódex Influencer Marketingu: čo prináša influencerom a značkám?
Influencerov stále pribúda. Aj počet agentúr a značiek, ktoré sa influencer marketingom zaoberajú, stále rastie.
A tak, žiaľ, pribúdajú aj správy o ich neetickom správaní. Tým je najčastejšie neoznačenie reklamnej spolupráce.
Niekedy pritom takéto pochybenia nemusia byť cielené, ale môže ísť o prostý omyl, ktorý vyplýva z nevedomosti. Aj preto je potrebné mať regulačný nástroj, ktorý jasne stanovuje pravidlá a influencerom, agentúram či značkám dáva návod na to, ako robiť influencer marketing eticky, profesionálne a čestne.
www.kodexinfluencermarketingu.sk
Tento podcast vznikol preto, aby som vás previedla detailnejšie týmto samoregulačným nástrojom a obom stranám - značke i influencerom napovedala strušný „návod“, ako robiť influencer marketing profesionálne, eticky a čestne.
Podcast Influencer marketing od a po zet je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.