24: Katarína Bizubová: Achillova päta influencer marketingu
Janku a Katku označil ChatGTP za odborníčky na influencer marketing na Slovensku. V tejto epizóde spoločne pomudrovali a podelili sa o svoje know-how z praxe. 🤓 Pretože ako vraví Janka: ,, … nech sa iní poučia z našich chýb a nie vlastných’’.
Katka Bizubová sa dlhodobo venuje (influencer) marketingu a počas svojej kariéry už prešla viacerými pozíciami v známych slovenských marketingových agentúrach. Aktuálne pôsobí ako Managing Director v agentúre Socialists.
Dnes už influenceri plnia úlohu samostatného mediatypu v rámci mediálnej stratégie značiek. 📺 Prax však ukazuje, že influencer marketing má svoje muchy, ktoré agentúry a značky pracujúce s ním ešte potrebujú vychytať. 🕸️
Na ktoré kritické body spolupráce s influencermi si treba dať pozor? 🚩 Povieme si v najnovšej časti podcastu Influencer marketing od a po zet.
V EPIZÓDE S KATKOU ZAZNIE :
Influencer marketing pred 5 rokmi a teraz - ako sa menil a vyvíjal?
Aké sú aktuálne trendy influencer marketingu a jeho potenciál v najbližšom období?
V čom spočíva prínos Kódexu influencer marketingu pre spolupráce s influencermi?
Na čo sa v agentúre Socialists pozerajú pri výbere influencerov?
Obsah vs dosah - čo dnes zvyšuje a naopak znižuje dosah?
Ako je na tom influencer marketing u nás v porovnaní so zahraničím?
Podcast Influencer marketing od a po zet je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.