
34. Ktorí influenceri na Slovensku najviac predávajú? w/ Noro Lojko
Marketingový expert Noro Lojko rozoberá dáta z MML TGI a bez servítky ukazuje, prečo influencer marketing na Slovensku funguje len tam, kde tomu značky prestanú brániť. Dozviete sa, že najväčší vplyv majú influenceri na mladé ženy 14–39, zatiaľ čo starší muži ostávajú odolnejší než firewall banky. Zistíte, prečo nestačí poslať zľavový kód a dúfať v zázrak, a prečo je kreatívny obsah, budovanie brandu a poriadny mediabudget stále podceňovaná zbraň. Epizóda zároveň upozorňuje, že aj najlepšia kampaň padne na kolená, ak e-shop sabotuje platby a doručenie.
🎙 Podcast Influencer marketing od A po Zet – s Jankou Malagou.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
Podcast Influencer marketing od a po zet je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.