Ideology

Ideology

Autor: ideology
Branding je zdieľanie významov. Podcast o komunikačnej stratégii, brandingu, marketingu, reklame ale najmä sociológii toho všetkého. Niekedy aj o homeschoolingu, neurodiverzite a o nás. Kristína a Jan, The Parents a naša Ideology.

Podcast Ideology je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (12 epizód)

24:11
  
17.05.2020

Sám sebe stratégom #5: Zachránia hranolky svet?

Čo by autisti povedali na domáce, ručne robené hranolky? Prečo hranolka nikdy nie je sama, a môžu hranolky zachrániť svet? Na hranolkách sa, možno prekvapivo, dá celkom pekne ilustrovať širší vývoj významov a mýtov spojených so stravovaním. (Áno, áno, spisovne sú to vraj "hranolčeky", ale to na ich...
43:07
  
14.05.2020

O vzdelávaní 3/3

Učiť sa poznávať a mať z toho radosť je viac "než naučiť sa a vedieť." Žijeme v príliš rýchlo sa meniacej spoločnosti, naše deti sa budú potrebovať učiť celý život. Preto je rozdiel medzi vzdelaním a vzdelávaním, poznaním a poznávaním tak zásadný. Tretí diel z našej trojdielnej série "Čo, ako a preč...
30:17
  
14.05.2020

O vzdelávaní 2/3

Cieľom vzdelávania by nemala byť rovnakosť, ale rôznorodosť talentov a ich uplatnenia. Každé dieťa sa učí inak a má iné potreby, preto by ani vzdelávací systém ani rodičia nemali nasledovať "jednotnú šablónu." Druhý diel z našej trojdielnej série "Čo, ako a prečo sa deti učia."
36:30
  
14.05.2020

O vzdelávaní 1/3

Nie povinnosť a vynucovanie, ale záujem a zvedavosť sú hnacím motorom poznávania. Čo sa majú deti (a dospelí) učiť? Ako im v tom vedia ich rodičia pomôcť? Prvý diel z našej trojdielnej série "Čo, ako a prečo sa deti učia."
32:22
  
03.05.2020

Sám sebe stratégom #4: O obsahu, ktorý nevidno

O limitoch pozicioningu v praxi, o pasci vlastných motivácií a túžob, o odbornosti a témach, ktoré k významu síce môžu viesť, ale samy významom nie sú. Komunikácia v biznise, treťom sektore aj politike.
16:49
  
14.04.2020

Sám sebe stratégom #3: Riadiť búrku

Veľké zmeny prinášajú veľkú reflexiu zmyslu práce. Pre stratéga je to chlieb každodenný, je terapeutom aj tlmočníkom významov medzi manažérmi, konzumentami a divákmi.
57:12
  
08.04.2020

Neurodiverzita

Autizmus vnímame ako posadnutosť "čudnými" činnosťami. No je to skôr spoločnosť, kto je tu posadnutý predstavami čo je čudné a čo normálne. Zbavme sa predsudkov, otvorme sa rôznosti prežívania sveta a myslenia, a objavíme potenciál, ktorý dokáže prinášať veľké veci nám všetkým.
15:26
  
06.04.2020

Sám sebe stratégom #2: Vaša značka nikoho nezaujíma

Prinášať pomocou značky sociálnu inováciu je najlepší spôsob, ako vytvárať zmysluplné a uveriteľné spojenie s ľuďmi. Nepomôže štandardný proces ani zázračný marketingový guru. Dá sa ale premýšľať o cieľovke ako o nositeľoch mýtov, nie demografických kategórií.
22:17
  
02.04.2020

Sám sebe stratégom #1: S čím sa treba zmieriť

Byť sám sebe stratégom nie je najlepší nápad, ale má zmysel nad stratégiou uvažovať. Sú veci, s ktorými treba počítať ešte predtým, než sa pustíme do práce: že ľudstvom nehýbu fakty ale mýty, a že vždy, keď niečo chceme získať, musíme aj niečo dať.
53:53
  
27.03.2020

Soľ nad zlato, solidarita nad predaj

Značka prežíva krízu rovnako ako jej cieľovka. Pandémia v nás zanechá silnú stopu a spotreba sa bude meniť na voľbu medzi hodnotovými svetmi: zvíťazí ten, kto s pochopením, autenticky prenesie solidaritu aj do svojej značky, podobne ako kedysi ekologickú zodpovednosť.
58:40
  
22.03.2020

Home office a homeschooling: ako veľmi sa podobajú?

Ak sme vystavení epidémii domáceho vzdelávania, sme vystavení otázkam vzdelávania vôbec. Vnímavejší rodičia vidia, že je rozdiel medzi porozumením a encyklopedickými vedomosťami. Ak chcete vedieť, ako sa s tým vysporiadúvame my, vypočujte si náš druhý podcast.
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.