02 S Jánom Urigom o vrátení vplyvu HR v dobe aktuálnych biznis výziev
47:39

02 S Jánom Urigom o vrátení vplyvu HR v dobe aktuálnych biznis výziev

13.11.2025

Druhá epizda prináša otvorený rozhovor s Jánom Urigom o tom, prečo sa HR dnes musí stať strategickým partnerom biznisu – inak mu hrozí, že zostane len „podporným oddelením“.

Spolu rozoberáme, čo musí moderné HR naozaj vedieť: od práce s dátami a porozumenia pojmom ako EBITDA či gross margin, až po schopnosť čítať strategické plány, poznať zákazníka a rozumieť trendom v technológiách a AI.


Ján Uriga, expert na zmenu, inovácie a leadership, vysvetľuje, prečo top manažment očakáva, že HR bude mať rovnaké biznisové myslenie ako ostatné kľúčové funkcie.

A prečo bez tejto zmeny nebude HR nikdy pri stole, kde sa rozhoduje.


Ak pracuješ v HR, vedieš firmu alebo ťa zaujíma, kam sa posúva slovenský biznis, toto je rozhovor, ktorý ti pomôže vidieť HR úplne inak.


Ak ťa tento formát baví, pridaj odber kanála – čakajú nás ďalšie silné rozhovory z cyklu HR Cocktail.

Podcast HR Cocktail Olivera Jakubika je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.