37:56
Podcast: HOTEL podcast
HOTEL podcast - Čašník nie je sluha
16.05.2022
V siedmom diele Hotel Podcastu Iveta Pupišová z Akadémie Hoteliera potvrdila, že čašníci sú skutočne rôzni, no sú to veľmi šikovní a vzdelaní ľudia. Každý z nás má s nimi nejaký zážitok. Buď príjemne prekvapivý alebo taký, ktorý nás nepríjemne zaskočil. Rozhodujúci je väčšinou práve prvý dojem, komunikačné zručnosti, taktnosť, či skvelé znalosti čašníka o reštaurácii. Ku každému by mali pristupovať rovnako, stať sa hosťovým partnerom a prispieť tak svojou prácou k tomu, aby hosť odišiel spokojný.
V podcaste sa tiež dozviete:
▶️ ako s klientom komunikovať, aby z reštaurácie odišiel s dobrým dojmom
▶️ 4 slová na NE-..., ktoré čašník nemôže povedať
▶️ ako sa šikovne vysporiadať so zvláštnymi požiadavkami klientov
▶️ o diskrétnosti v hoteli a pár vtipných príhod
▶️ ako sa stať "pánom situácie" a mať každú situáciu pod kontrolou
▶️ čo všetko sa naučia čašníci na tréningu Akadémie Hoteliera
HOTEL podcast vám prináša Iveta Pupišová a Akadémia Hoteliéra v spolupráci s PODCAST_house.
Podcast HOTEL podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: PODCAST_hosue
Kategórie: Ekonomika a podnikanie, Voľný čas