
E02 / Lego je úchylka mnohých kreatívcov - Peter Kačenka
V tejto epizóde si Martin Klementis zavolal do štúdia výraznú postavu slovenskej reklamy, Petra Kačenku. Peťoje spolumajiteľ a executive creative dirtector reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett, bývalý prezident Art Directors Club Slovensko a držiteľ množstva ocenení za kreativitu doma i v zahraničí.
Ako si spomína na začiatky reklamy na Slovensku; čo je podľa neho hlavným prínosom práce pre veľkú reklamku; načo sú komu reklamné ocenenia a ako bojovať so syndrómom tvorcu, ale aj o AI – či je- alebo nie je hrozbou pre reklamu - aj o tom je ďalší diel FMK Insights.
Podcast FMK Insights je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.