
E11 / Kedysi púšťanie reklám v telke bolo zdrojom zábavy - Vlado Slivka
Hosťom Jany Galera Matúšovej je kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry MullenLowe GGK, držiteľ ceny Filipa a množstva kreatívnych ocenení z domácich aj zahraničných kreatívnych súťaží Vlado Slivka nám porozprával o tom, ako sa z absolventa matfyz stal copywriterom, zarecitoval nám svoj prvý reklamný rozhlasový spot a keďže je aj textárom a autorom detskej knihy, tak prezradil, pre koho by chcel napísať text pesničky a či plánuje aj knihu pre dospelákov.
Podcast FMK Insights je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.