[3] Lukas Mehnert: “Na zrelom trhu je cieľ pre marketing dostať sa na shortlist”
Dnešným expertom na B2B marketing je Lukas Mehnert.
Lukas je CMO úspešného analytického toolu Smartlook, ktorému sa podarilo od roku 2016 vyrásť na viac ako 2M€ v pravidelnom ročnom revenue (ARR). Robia marketing do celého sveta a medzi leadmi, ktoré generujú sú obrovské stránky, ktoré všetci navštevujeme.
V rozhovore budete okrem iného počuť:
🔎 Ako sa Smartlook dostal do výsledkov na prvej strane Google bez contentu?
📝 Prečo je kľúčové dostať na klientov shortlist?
📈 Aký majú proces na úspešné rozbiehanie nových akvizičných kanálov?
Podcast Experti na B2B Marketing by Diametro je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.