Experience Talks

Experience Talks

Autor: Anodius.cz
Staňte se součástí komunity Experience Talks a nenechte si ujít inspirativní hosty a témata v oblasti zákaznických zážitků a zkušeností. Renomovaní odborníci z SR, ČR a zahraničí se na měsíční bázi podělí o své zkušenosti a tipy-triky, jak co dělat a nedělat.

Podcast Experience Talks je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (20 epizód)

10:01
  
pred 3 dňami

Ako pracovať s internými influencermi v rámci Employer brandingu? (Oliver Jakubík)

Pri employer branding stratégii a aktivitách pracujeme s množstvom komunikačných modelov, no často zabúdame na jeden z najdôležitejších – interní influenceri a ambasádori majú silu dôveryhodne a atraktívne predstaviť našu značku zamestnávateľa, aktivovať interné procesy, či pomáhať reálne prijať a n...
13:45
  
01.10.2021

Dátová dilema - ako ovplyvňuje etika prácu s dátami

Technológie súvisiace so zberom, spracovaním a vyhodnocovaním veľkého množstva dát, ako napríklad umelá inteligencia, sa stávajú čoraz dostupnejšie a jednoduchšie na používanie. Negatívne príklady veľkých nadnárodných spoločností nám v posledných rokoch ukázali aj ich tienistú stránku a čoraz častej...
07:11
  
27.09.2021

Ako Salesforce buduje prediktívnu obchodnú mašinu

Salesforce je za posledné roky najrýchlejšie rastúca technologická spoločnosť. So svojim unikátnym produktom a prístupom dosiahnla v roku 2020 tržby 17,1 miliardy dolárov. Pozrime sa spoločne „pod kapotu“, ako Salesforce spravuje štruktúruje a umožňuje vlastnej predajnej organizácii dosiahnuť svoje...
15:54
  
02.07.2021

Lesk a bieda online spolupráce (Lukáš Bakoš)

Rok skúseností s online fungovaním zhrnutý do tridsiatich minút. Všetci vieme, že nás čaká kombinácia offline-online práce, hybridný svet. Ako ho správne nadizajnovať zatiaľ netušíme, ale už sa to začína črtať. Prečo niekto miluje a niekto nenávidí remote prácu? Čo ponechať a čo zmeniť po návrate do...
09:52
  
29.06.2021

Úsmev vášho zákazníka začína úsmevom vášho zamestnanca! (Lucia Čišková)

Business Lease, ako tradičná leasingová spoločnosť, sa rozhodla plávať proti prúdu. Naším cieľom je byť najlepším poskytovateľom mobility, ktorého služby vyčaria zákazníkovi úsmev na perách. Vedeli sme, že bez nastavenia správneho interného prostredia a zamerania sa na zamestnancov to nepôjde. A tak...
14:02
  
18.06.2021

Úspešne vyjednávať a zároveň zlepšiť zákaznícky dojem? (Viktor Kostický)

My ľudia, aj keď si to často neuvedomujeme, sme pri vyjednávaní výrazne ovplyvnení emóciami, dojmami, primárnymi potrebami a iracionalitou. Logika je síce tiež dôležitá, ale výrazne menej, ako by sa mohlo zdať. Jednoducho značná časť vyjednávania je schopnosť dostať druhého do psychologicky vhodného...
13:45
  
11.06.2021

Mozog - najväčšie aktívum každej firmy (Robert Krause)

Mnoho ľudí sa o svoj mozog nestará a to preto lebo nie je viditeľný. Počas prednášky uznávaného neuropsychológa sa však pozrieme na to, ako môže zmena fungovania mozgu ovplyvniť psychickú pohodu na pracovisku a taktiež ako vplýva na pracovný výkon. Počas prednášky sa budeme venovať tomu, ako môže ka...
15:50
  
08.06.2021

Behaviorálna ekonómia (Matej Šucha)

Podvedomie ovplyvňuje nielen správanie, ale aj vnímanie zákazníkov. Čo to znamená pre CX? Prečo si musíte dať pozor na to, čo vám zákazníci hovoria a o čo vás žiadajú? Predstavíme si niekoľko behaviorálnych princípov, ktoré sú základnými stavebnými kameňmi dobrej zákazníckej skúsenosti. Pozrieme tak...
16:02
  
04.06.2021

Everybody Knows But Why No One Cares… (Ján Uriga)

Prečo vôbec v prostredí firiem hovoriť o skúsenosti či zážitku zákazníka alebo zamestnanca. Mantra čísiel nespĺňa to, prečo pre firmu chce niekto pracovať, ako ani cena produktu nie je vždy dôvod prečo si niečo (ne)kúpim. Čo je CX – customer exprience? Ako sa to vo firmách správa, čo to žerie, ako s...
09:54
  
18.05.2021

Well-being zamestnancov a remote work (Maxim Strashun)

Počas tejto praktickej prednášky sa dozviete: Ako môžeme definovať well-being, jeho štruktúru, piliere a kľúčové aspekty ... a ako to vysvetliť manažérom a zamestnancom Ako sme vytvorili rozsiahly program well-beingu v spoločnosti Lenovo v EMEA Kľúčové elementy úspešného well-being programu Čo môžu...
06:52
  
02.04.2021

Demokratizace dat step by step (Monika Hrubá)

O dátach a práci s nimi sa veľa diskutuje. My sme si v Českej sporiteľni prakticky vyskúšali ako efektívne sprístupniť dáta v korporácii 10.000+. Radi teda predstavíme pohľad do našej dátovej a insight kuchyne. Ako s nimi naučiť dobre pracovať 220+ customer journey expertov. Kedy použiť interné dáta...
08:43
  
23.03.2021

Ako sa dostať do hlavy spotrebiteľa (Igor Tóth)

Ako sa rozhodujú spotrebitelia? Čo sú kľúčové otázky pri riadení správania zákazníkov a aký je ich vzťah k zákazníckej skúsenosti? Rozhodovací proces spotrebiteľov z hľadiska teórie a veľa reálnych príkladov zo Slovenska, O2 aj digitálneho operátora Radosť.Igor Tóth je CEO spoločnosti O2 na Slovensk...
22:55
  
18.03.2021

Proč třeba řídit zkušenosti zákazníků, CX? (část 2.)

Firmy, ať už v ČR nebo SR, si v mnoha případech nevědí představit co je to vlastně CX, resp. Customer Experience Management.Ján Uriga je vytrvalý kreativec se smyslem pro humor, což se projevuje zejména tím, že při řešeních klientských problémů vnáší jednoduchost, hravost a často i nekonvenční prvky...
15:49
  
15.03.2021

Proč třeba řídit zkušenosti zákazníků, CX? (část 1.)

Firmy, ať už v ČR nebo SR, si v mnoha případech nevědí představit co je to vlastně CX, resp. Customer Experience Management.Ján Uriga je vytrvalý kreativec se smyslem pro humor, což se projevuje zejména tím, že při řešeních klientských problémů vnáší jednoduchost, hravost a často i nekonvenční prvky...
10:01
  
03.03.2021

Nová realita a DNA zákazníckej skúsenosti (Tomáš Potměšil)

Ako bola odolná zákaznícka DNA firiem voči vírusu v Česku a na Slovensku? Ako sa zmenil prístup úspešných značiek k zákazníckej stratégii a dizajnu? Tomáš Potměšil, ktorý vedie tím Customer and Strategy v pražskej kancelárii KPMG, predstaví výsledky každoročnej štúdie zákazníckej skúsenosti. Zameria...
×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.