Ako ovplyvnila pandémia ecommerce predaj zážitkov? (Aleš Mlátilík, Zľavomat)
Aleš začal svoju kariéru v korporácii General Electric (GE), kde počas ôsmich rokov získaval bohaté manažérske skúsenosti naprieč štyrmi svetadielmi. 🗺
V roku 2013 sa pripojil k akcionárom Slevomat Group, kde mal na starosti investičný manažment skupiny v Česku 🇨🇿, na Slovensku 🇸🇰, v Maďarsku 🇭🇺, Litve 🇱🇹, Estónsku 🇪🇪 a Lotyšsku 🇱🇻. V roku 2014 prevzal vedenie portálu Zľavomat, čím sa podieľal na kompletnej transformácii a na niekoľkonásobnom zvýšení hodnoty značky na slovenskom trhu.
Zľavomat všeobecne patrí medzi najrýchlejšie rastúce ecommerce firmy na Slovensku. Rok 2020 bol však pre značku oproti iným ecommerce hráčom extrémne náročný, nakoľko predaj zážitkov patrí medzi najviac postihnuté oblasti pandémiou. Nielen o tom sme sa rozprávali s riaditeľom Zľavomatu, ktorý sa nebojí riskovať.
Podcast Expanduj v ecommerce je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.