Ako vytvoriť účinnú online stratégiu, ktorá plní stanovené ciele či pomáha zlepšiť reputáciu e-shopu? (Juraj Sasko, Visibility)
Juraj Sasko založil digitálnu agentúru Visibility v roku 2009, ktorá má aktuálne už viac ako 70 slovenských aj českých kolegov. 🇸🇰🇨🇿
Aktuálne sa pre ich klientov zameriavajú na dlhodobé stratégie, PPC, mediálne kampane a komunikáciu na sociálnych sieťach. Juraj je aj zakladateľom a členom rady Slovenskej asociácie agentúr pre digitálny marketing (ADMA).
Má viac ako 15 rokov skúseností v oblasti online marketingu a predaja, ktoré si nechce nechávať len pre seba aj ako dlhoročný externý rečník spoločnosti Google.
Svoj voľný čas venuje v offline svete otužovaniu, rád lieta v oblakoch a je súčasťou humanitárnych projektov adopcií detí v Keni. 🇰🇪
Podcast Expanduj v ecommerce je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.