Ako využiť marketingovú stratégiu pre rast e-shopu? (Naďa Kacera & Anna Sabolová, Levosphere)
Zaujímajú vás pojmy ako konkurencieschopnosť, cenotvorba, distribúcia, či ako konzistentne budovať značku a zároveň vedome riadiť svoju firmu? V našom rozhovore vám poradia autorky marketingového vzdelávacieho podcastu LEVOSPHERE – Marketing v praxi a originálnej metodológie „Biznis Marketingová Stratégia“. Doteraz pomohli už desiatkam klientov, medzi ktorých patria napríklad značky ako Dedoles, Noezon, Stock, Kávoholik, Robel, Biela Perla, Innocent, Žilinská Univerzita, Gentle Day či Divas.
👩🏼 NAĎA KACERA – Marketingová strategička a podcasterka, ktorá stojí za uvedením značiek ako Monster, Cappy či Römerquelle v našom regióne. Má skúsenosti s manažovaním komplexných reklamných kampaní, s vyvojom nových produktov aj s repositioningom značiek.
👩🏽 ANKA SABOLOVÁ – Počas svojej marketingovej praxe viedla česko-slovenský tím marketérov, podieľala sa na uvedení značiek na trh ako Coca-Cola Zero, Bonaqua, ochutené vodky Nicolaus či Demänovka.
Prehľadné spracovanie všetkých doterajších rozhovorov nájdete na našom Expandeco blogu. Ďakujeme za vašu priazeň.
Podcast Expanduj v ecommerce je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.