Ako stanoviť ciele v online marketingu, zvoliť správnu stratégiu a merať výsledky práce? (Jakub Žilinčan, BBG)
Jakub Žilinčan pôsobí ako VP Marketingu v jednej z najrýchlejšie rastúcich e-commerce spoločností na svete, Berlin Brands Group (BBG). Z Bratislavy vedie medzinárodný tím o 100+ ľuďoch.Predtým pracoval pre Google. Je držiteľom titulu PhD. v téme atribučných modelov. Online marketingu a stratégii sa venuje už 15+ rokov.
BBG od roku 2005 navrhuje, vyrába a predáva produkty s ponukou výlučne vlastných značiek elektroniky, domácich spotrebičov či športového alebo záhradného vybavenia. V roku 2021 dosiahli status jednorožca, vďaka čomu sa stali jednou z najväčších digitálnych spoločností v Európe. Distribuujú do 28 krajín sveta viac ako 3 700 produktov. Ich portfólio aktuálne tvorí viac ako 23 značiek spotrebného tovaru.
Prehľadné spracovanie všetkých rozhovorov nájdete na našom blogu. Ďakujeme za vašu priazeň.
Podcast Expanduj v ecommerce je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.