Ako stanoviť ciele v online marketingu, zvoliť správnu stratégiu a merať výsledky práce? (Jakub Žilinčan, BBG)
59:48

Ako stanoviť ciele v online marketingu, zvoliť správnu stratégiu a merať výsledky práce? (Jakub Žilinčan, BBG)

13.01.2022

Jakub Žilinčan pôsobí ako VP Marketingu v jednej z najrýchlejšie rastúcich e-commerce spoločností na svete, Berlin Brands Group (BBG). Z Bratislavy vedie medzinárodný tím o 100+ ľuďoch.Predtým pracoval pre Google. Je držiteľom titulu PhD. v téme atribučných modelov. Online marketingu a stratégii sa venuje už 15+ rokov.

BBG od roku 2005 navrhuje, vyrába a predáva produkty s ponukou výlučne vlastných značiek elektroniky, domácich spotrebičov či športového alebo záhradného vybavenia. V roku 2021 dosiahli status jednorožca, vďaka čomu sa stali jednou z najväčších digitálnych spoločností v Európe. Distribuujú do 28 krajín sveta viac ako 3 700 produktov. Ich portfólio aktuálne tvorí viac ako 23 značiek spotrebného tovaru.

Prehľadné spracovanie všetkých rozhovorov nájdete na našom blogu. Ďakujeme za vašu priazeň.

Podcast Expanduj v ecommerce je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.