J. Januška (Spotibo): Ako pristupovať z pozície majiteľa e-shopu strategicky k SEO v roku 2025
01:18:15

J. Januška (Spotibo): Ako pristupovať z pozície majiteľa e-shopu strategicky k SEO v roku 2025

19.11.2024

V najnovšej epizóde som privítal skúseného SEO stratéga Janka Janušku, CEO agentúry Spotibo. Bavili sme sa o potrebe SEO stratégie a o tom, prečo a ako by mala vznikať nielen v e-commerce firmách.

Prebrali sme aj finančný pohľad na SEO a prípravu konkrétneho rozpočtu na realizáciu SEO stratégie.

V závere sme si prešli dopady AI na celý SEO svet a tiež konkrétne praktické tipy pre e-shopárov, ako zvýšiť organickú návštevnosť, ktorá má zásadný dopad na ziskovosť tvojej firmy.

Ak chceš v čase znížiť závislosť tvojho e-shopu na platených kanáloch (typicky PPC kampaniach), rozhovor si určite nenechaj ujsť!

V rozhovore sa dozvieš: 01:02 Veľa e-shopov rieši v nejakej forme SEO, ale len málo z nich má k tomu aj nejakú reálnu stratégiu. Vníma to Ján podobne? 02:44 Aké vstupné informácie potrebuje zanalyzovať, aby s klientom vedel nastaviť dobrú SEO stratégiu? 09:58 Ako pripraviť konkrétny rozpočet a nastaviť ciele, ktoré by sa mali vďaka SEO stratégii dosiahnuť? 14:13 Ako rozpoznať prínosné SEO aktivity od tých, ktoré sú len stratou času a peňazí? 38:08 Čo je to 4A SEO framework a ako ho využiť v praxi? 45:25 Aký je rozdiel v SEO stratégii medzi začínajúcim e-shopom a e-shopom s miliónovými obratmi? 56:33 Ako by mali v rámci SEO stratégie spolupracovať development a marketing? Ako by malo vyzerať optimálne nastavenie procesov a zodpovedností? 1:00:13 Ktoré činnosti v rámci prípravy a realizácie SEO stratégie dáva zmysel riešiť in-house a ktoré outsourcovať? 1:03:51 Ako tvorbu a realizáciu SEO stratégie ovplyvňuje nástup AI? 1:14:08 Ako funguje aktuálne linkbuilding? Klesá jeho efektivita v čase? 1:16:00 Aké dobré podcasty/knihy/eventy Jána najviac ovplyvnili v poslednom čase? 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú:ExpandecoPacketaBluewebCorlonez

Sleduj nás na sociálnych sieťach:

LinkedIn

Instagram

TikTok

Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.