A. Sabolová / N. Kacera (Levosphere): Čo je to brand momentum a ako ho využiť v tvojom e-shope
01:09:30

A. Sabolová / N. Kacera (Levosphere): Čo je to brand momentum a ako ho využiť v tvojom e-shope

11.11.2024

Pozri si inšpiratívny rozhovor, v ktorom sa dozvieš, čo znamená "brand momentum" a ako môže zmeniť tvoj biznis! Zistíš, ako prebieha analýza a nastavenie tohto konceptu, aby si vedel(a) presne smerovať svoje aktivity. S konkrétnym príkladom značky Gudvio ti ukážeme, ako dokáže dobre navrhnutá stratégia priniesť výsledky aj produktom, ktoré sa v e-commerce pôvodne prakticky nepredávali.

V rozhovore sa dozvieš, aké jedinečné prvky obsahuje web Gudvio.sk a aký dopad malo ich uplatnenie. Aké ponaučenia z projektu Gudvio môžu inšpirovať ďalšie e-shopy a ako sa pripraviť na strategické zmeny na trhu? Nezmeškaj tipy, ktoré ti môžu pomôcť vyniknúť medzi konkurenciou!

V rozhovore boli hosťkami:

Anka Sabolová - Marketingový stratég Levosphere

Naďa Kacera - Marketingový stratég Levosphere V rozhovore sa dozvieš: 00:32 Na Upterdam-e predstavili názov brand momentum, čo presne to znamená? 09:47 Akým spôsobom prebieha analýza a zadefinovanie tohto konceptu, aby bolo možné na základe neho nastaviť jednotlivé aktivity? 17:43 Tento koncept využili pre značku Gudvio, ktorej produkty sa veľmi nepredávali v e-commerce? S akým zadaním za nimi prišiel klient a ako tento projekt uchopili? 20:15 Aký bol výsledok ich spoločného snaženia a ako sa stratégiu podarilo pretaviť do praxe? 28:54 Web Gudvio.sk má na prvý pohľad prvky zďaleka nie bežného e-shopu. Aké unikátne prvky tam zapracovali a s akou myšlienkou? 34:06 Aké sa im podarilo dosiahnuť výsledky vďaka tomuto unikátnemu prístupu/e-shopu? 36:23 Čo sa pri tomto projekte naučili, z čoho by sa vedeli inšpirovať ďalšie e-shopy? 53:03 Aká je rozumná cesta reagovať na strategické zmeny na trhu a ako by na ne mali reagovať majitelia e-shopov? Pokračovať vo vzdelávaní ohľadom budovania značky a nastavenia stratégie môžeš aj na: https://www.levosphere.sk/ 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: ExpandecoPacketaBluewebCorlonez Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.