Honza Bartoš: Prečo a ako vyškálovať vaše META reklamy o stovky percent behom pár dní
01:12:03

Honza Bartoš: Prečo a ako vyškálovať vaše META reklamy o stovky percent behom pár dní

17.09.2024

Pred časom som vnímal kampane na Facebooku a Instagram-e viac ako brandové než ako výkonnostné. To sa za ostatné roky zásadne zmenilo a dnes už sú META reklamy pre veľa e-shopov výkonnejšie z pohľadu obratu aj zisku ako Google Ads kampane. Navyše META umožňuje vyškálovať napr. počas krátkodobých akcií vaše kampane na niekoľko násobky, čo pri Google Ads väčšinou nie je možné.

O tom, prečo a ako by mali dnes e-shopy využívať META reklamy, mi v rozhovore prezradil Honza Bartoš, v Česku jeden z top špecialistov na výkonnostnú Meta reklamu. Na FB utratil viac ako 1 mld. Kč a nastavil tisícky kampaní. Pracuje pre značky ako Zoot, Under Armour, či Alkohol.cz.

V rozhovore sa dozvieš: 00:56 Ako Honza vníma dôležitosť Meta Ads platformy v marketingovej stratégii e-commerce firiem? Aké sú hlavné výhody/nevýhody tejto platformy? 05:23 Ako by Honza porovnal Meta platformu voči Google Ads? Kde sú podľa neho zásadné rozdiely? 25:10 Aké sú základné predpoklady pre to, aby e-shopové kampane cez Meta Ads boli rentabilné? Alebo inak, aké sú najčastejšie chyby, kde robia chyby majitelia/marketéri e-shopov? 35:01 Aké dáta z webu dáva zmysel zbierať pre účely optimalizácie kampaní a ako s nimi pracovať? 44:08 Ako reagovať operatívne na vývoj kampaní, aké metriky sledovať primárne a aké rozhodnutia na základe nich robiť? 52:39 Ako dôležité sú produktové data feedy ku kampaniam a na čo si dať pozor pri ich generovaní? 58:33 Ktoré formáty v kampaniach najviac Honza využíva a podľa čoho ich vyberá? 1:02:44 Honza uvedie príklady konkrétnych inzerentov alebo kampaní, ktoré im zafungovali výnimočne dobre aj čo bolo za tým. 1:07:27 Na záver, ako sa Honza osobne vzdeláva z hľadiska odborného aj osobného a aké dobré podcasty, eventy, knihy by odporučil? Odkaz na blog: https://www.honzabartos.cz/blog 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: ExpandecoPacketaBluewebvshosting Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.