👑 Ako vďaka znovupoužiteľným obalom získať konkurenčnú výhodu pre tvoj e-shop?
30:12

👑 Ako vďaka znovupoužiteľným obalom získať konkurenčnú výhodu pre tvoj e-shop?

25.07.2024

👑 E-commerce biznis objektívne produkuje významné množstvo odpadu (najmä obalový materiál) a čoraz viac tak zaťažuje naše životné prostredie. Priemerne jeden obyvateľ Slovenska vyprodukuje 110 kg obalov a celkovo 500 kg odpadu. Keďže situácia sa dlhodobo výrazne zhoršuje, aj Európska únia bude legislatívne čoraz viac tlačiť na obmedzenie spotreby obalových materiálov. V e-commerce je jednou z možností riešenia tohto problému používanie znovupoužiteľných obalov, čo vie byť zaroveň aj konkurenčná výhoda e-shopu, ktorá sa dá pekne odkomunikovať z hľadiska PR. Práve o možnostiach a výhodách znovupoužiteľných obalov som sa rozprával s: Ivan Štefina - spoluzakladateľa RepetitoPetra Csefalvayová - environmentálnu konzultantku z INCIEN (Inštitút cirkulárnej ekonomiky) V rozhovore sa dozvieš: 00:53 Prečo je používanie jednorazových obalov problémom pre životné prostredie? 04:02 Ako vznikla celá myšlienka Repetito a v akom štádiu je projekt dnes? 07:14 Existujú nejaké legislatívne požiadavky alebo regulácie ktoré podporujú používanie znovupoužiteľných obalov? 12:26 Aké typy obalov ponúka Repetito a pre aké druhy tovaru sú určené? 16:05 Ako funguje celý proces od objednávky po doručenie a vrátenie obalov? Majú nejakú aplikáciu? 16:05 Ako je to s integráciou na e-shopy? 19:37 Pre aké konkrétne use case-y nielen v rámci e-commerce je ich riešenie vhodné? 20:30 Je používanie znovupoužiteľných obalov ekonomicky výhodné pre firmy? Ako sa to odráža na nákladoch? 26:11 Aké sú ich plány do budúcnosti čo sa týka rozširovania sortimentu a inovácií? 28:24 Ak by si chceli firmy riešenie otestovať, aký je najefektívnejší postup? Viac o možnostiach a výhodách znovupoužiteľných obalov sa dozvieš aj na: https://www.repetito.sk/ 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: ExpandecoPacketaBluewebvshosting Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.