Jakub Sidorják (Daktela): Kvalitná zákaznícka podpora nie je len služba, ale vizitka vášho e-shopu
32:58

Jakub Sidorják (Daktela): Kvalitná zákaznícka podpora nie je len služba, ale vizitka vášho e-shopu

03.06.2025

Žijeme v čase rastúcich cien reklamy a hyperkonkurencie vo väčšine e-commerce segmentov. Veľa e-shopov sa pasuje s poklesom ziskovosti a niektoré narážajú na problémy s cashflow. O to dôležitejšie je maximalizovať mieru konverzie a priemernú hodnotu objednávky a následne aj spokojnosť zákazníka, aby sme zvýšili pravdepodobnosť, že sa k nám vráti.

Rýchlosť a kvalita zákazníckej podpora má na tieto metriky zásadný vplyv, napriek tomu sa veľa e-shopov tejto časti biznisu nevenuje dostatočne. O tom, ako by mala vyzerať špičková zákaznícká podpora v e-shopoch v roku 2025, som sa rozprával s Jakubom Sidorjákom zo spoločnosti Daktela. Rozobrali sme, čo je v zákazníckej podpore kľúčové z pohľadu koncových zákazníkov aj e-shopov, akým spôsobom tieto služby riadiť a automatizovať a aké možnosti, ale aj obmedzenia prináša so sebou nástup umelej inteligencie.

Rozhovor odporúčam každému majiteľov či manažérovi e-shopu, ktorý chce zvýšiť ziskovosť e-shopu a spokojnosť zákazníkov.

Ak si chceš nechať zauditovať zákaznícku podporu v tvojom e-shope a získať odporúčania pre jej zlepšenie, využi teraz promo od Daktely a získaj audit ZDARMA: https://daktela.com/sk/audit-zdarma

V rozhovore sa dozvieš:0:00 Úvod0:33 Jakub, nie vždy je zákaznícka podpora v e-shopoch top priorita, prečo je podľa teba dôležitá z pohľadu finančných výsledkov firmy?2:00 Ktoré parametre zákazníckej podpory sú dnes kľúčové z pohľadu koncového zákazníka?3:25 Zákazníci dnes komunikujú aj nakupujú cez rôzne kanály. Ktoré komunikačné kanály sú najviac využívané a akým spôsobom ich dokážete v Daktele integrovať?9:55 Ktoré parametre zákazníckej podpory sú dnes kľúčové z pohľadu koncového zákazníka?10:47 Ako optimalizovať procesy tak, aby zákazník dostal odpoveď čo najrýchlejšie, ale zároveň presne a kvalitne?13:14 Aké sú výhody a limity využitia týchto nástrojov v kontexte reálnych zákazníckych problémov?15:22 Kedy je stále potrebné zasiahnuť ľudským faktorom a aké úlohy by mali operátori vykonávať?17:46 Ako zabezpečiť, že zákazníci nebudú frustrovaní čakacím časom, aj keď je zvýšený objem požiadaviek?22:23 Od akej veľkosti e-shopu má zmysel uvažovať o "profi" riešení zákazníckej podpory?25:11 Ako zákaznícku podporu následne škálovať pri rastúcom e-shope?27:14 Ako riešiť zákaznícku podporu pri expanzii, bez toho, aby som musel najímať full-time lokálnych ľudí?30:35 Ktoré e-shopy na SK/CZ trhu majú podľa vás top zákaznícku podporu a prečo?31:36 Na záver, predstav trochu bližšie firmu Daktela?👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:BluewebCorlonezTatrapay+

Sleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok--------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na kontakt@michalkral.sk a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.