👑 M. Švenk (Puella) / A. Jančo (Packeta): Ako "vytočiť" 2 mil. EUR zisku na parfémoch do prania
01:02:29

👑 M. Švenk (Puella) / A. Jančo (Packeta): Ako "vytočiť" 2 mil. EUR zisku na parfémoch do prania

12.08.2024

👑 Martin Švenk začal ako 25-ročný z nuly v roku 2020 budovať jeden z najrýchlejšie rastúcich domácich e-shopov vo svojich rodných Košiciach pod názvom Puella. V roku 2022 dosiahol obrat 7 miliónov Eur, v roku 2023 to bolo už 19 mil. Eur a na konci roka 2024 plánuje Puella pokoriť hranicu 50 miliónov Eur. Zároveň tiež expandovala do ďalších 9 európskych krajín. Puella je pôvodom slovenská značka unikátnych parfémov na pranie, ponúka 6 vôní v desiatkach rôznych produktov.

V rozhovore mi Martin prezradil, ako sa mu podaril tento výnimočný úspech za veľmi krátky čas a pri mikrofóne som mal aj Alexa Janča, Managing Directora slovenskej Packety, ktorá pre značku Puella zabezpečuje zahraničnú logistiku a významne tak prispieva k raketovému rastu Martinovho biznisu.

V rozhovore sa dozvieš: 01:09 Na úvod Martin predstaví svoju značku, čo predávajú a aká je ich dlhodobá vízia? 07:29 Aktuálne sú obratovo cez 19 mil. EUR s raketovým tempom rastu. Čo sú kľúčové ingrediencie pri tomto raketovo raste? 09:33 Aktuálne pôsobia v 10+ krajinách, ako u nich vyzerá proces analýzy/výberu a následného "launchu" krajiny? Ktoré momenty považujú za kľúčové? 15:52 Aký je podiel jednotlivých krajín na obrate? 17:08 Koľko e-shopov si trúflo na expanziu a na ktorom trhu ich je najviac? Čo hovoria dáta? 20:27 Do ktorých krajín sa oplatí expandovať z ich skúsenosti? 27:04 Akým spôsobom pristupovali k prekladom? Prekladali celé weby alebo iba niektoré segmenty? Kto/čo im pri tom pomáhalo? 32:28 Fungujú na platforme Shoptet, akým spôsobom si vyberali e-commerce riešenie a ako riešia najmä zahraničné mutácie? 35:31 Aké aktivity treba robiť, aby bol eshop v zahraničí úspešný? 45:12 Ktoré marketingové kanály im najlepšie fungujú a ako sa to vyvíja v čase? 59:50 Urobili nejaké chyby, ktoré ľutujú alebo čo by poradili ostatným, na čo si majú dať pozor? 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: ExpandecoPacketaBluewebvshosting Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.