Mia Štepanovská (SHAPEN): Ako za rok zvýšiť obrat o 100 % s vlastnou značkou barefoot-ov
Ako vybudovať z nuly firmu s obratom 3,4 mil. EUR, 100 % medziročným rastom a parádnym officom a predajňou v prestížnom nákupnom centre EUROVEA?
Toto video je must-watch pre každého, kto premýšľa nad vlastným podnikaním, najmä v oblasti e-commerce. Mia, zakladateľka značky barefoot obuvi SHAPEN, sa s nami delí o svoj úžasný podnikateľský príbeh – od prvých krokov po materskej, cez prekonávanie strachov, až po budovanie globálne úspešného biznisu. V úvode ti Mia prezradí, čo ju priviedlo k barefoot obuvi, a ako vznikla myšlienka vytvoriť značku SHAPEN.
V priebehu rozhovoru sa dozvieš, ako prebiehala príprava na spustenie firmy, akú úlohu hrala analýza trhu a intuícia a aké výzvy museli prekonať pri návrhu prvých modelov obuvi. Zistíš, na akej platforme postavili svoj prvý e-shop , ako zvládli expanziu na zahraničné trhy vrátane USA, a ktoré marketingové kanály im prinášajú najväčší obrat.
Toto video ťa inšpiruje nielen ako podnikateľa, ale aj ako jednotlivcov – Mia otvorene hovorí o balansovaní medzi prácou a rodinou a o tom, ako sa vzdeláva a rozvíja. Klikni na play a nechaj sa motivovať príbehom, ktorý ukazuje, že úspech je možný, ak spojíš vášeň, odvahu a jasnú víziu.
V rozhovore sa dozvieš: 00:43 Mia, na úvod predstaví jej príbeh, ako sa dostala k barefoot-u a ako vznikla značka Shapen? 03:32 Pustiť sa po materskej do výrobného biznisu chcelo určite veľkú odvahu, aké mala obavy a strachy a čo ju presvedčilo ísť do toho? 06:14 Ako prebiehala príprava na spustenie firmy, ako veľmi analyzovala trh a konkurenciu vs. do akej miery išla intuitívne? 08:44 Kde vtedy videla ich konkurenčné výhody a kde ich vidí dnes? 11:25 Ako vznikla samotná značka Shapen? Aký bol za tým proces? 14:12 Ako prebiehal návrh a výroba prvých modelov? S akými výzvami sa museli počas prvých rokov popasovať? 19:53 V 2019 spustili prvý e-shop. Na akej platforme ho postavili a aké boli výsledky? 28:05 V 2021 otvorili prvú predajňu. Aké mali od toho očakávania a ako sa ich podarilo naplniť? 34:38 Ich výnosy sú silno geograficky diverzifikované. Ktoré krajiny im tvoria najväčšiu časť obratu a čomu to pripisujú? 37:22 Ich najsilnejší trh je US, ako náročné je manažovať a marketovať daný trh z SK, ako to prebieha a akú tam majú stratégiu? 40:27 Keď sa pozrieme na ich marketingovú stratégiu, ako pristupujú k jednotlivým krajinám a ktoré MKT kanály im nosia najväčší obrat? 43:34 Veľa e-commerce biznisov má tento rok problém so ziskovosťou najmä vplyvom nárastu cien reklamy. Zaznamenali tiež tento problém? 44:40 Aké sú ich plány na budúci rok a aká je dlhodobá vízia firmy? 53:50 Ako pristupujú k marketplace-om? Predávajú cez tento kanál alebo plánujú? 59:24 Ako sa Mii osobne podarilo skĺbiť podnikanie a rodinný život, čo bolo z toho najťažšie a ako sa mení jej rola vo firme? 01:03:11 Ako sa Mia osobne vzdeláva a rozvíja? Vie poradiť nejaké dobré knihy, podcasty, eventy, či ľudí, ktorí ju najviac posunuli za posledné obdobie?
Parádny nový e-shop SHAPEN nájdeš na: https://www.shapenbarefoot.com/ 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: BesteronPacketaBluewebCorlonez Sleduj nás na sociálnych sieťach: LinkedInInstagramTikTok Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography
Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.