Albert Bundala (Panakeia): Prečo a ako by aj malý e-shop mal riadiť financie a budovať značku?
59:48

Albert Bundala (Panakeia): Prečo a ako by aj malý e-shop mal riadiť financie a budovať značku?

22.07.2025

Albert je najmladší e-shopár, ktorého som mal doteraz v podcaste. Už v 24 rokoch vybudoval značku a firmu Panakeia, ktorá v tomto roku cieli na obrat 1,2-1,5 mil. EUR. Za posledný rok si prešli výraznou zmenou stratégie, zlepšili finančné riadenie, investovali do budovania značky a rozbehli spolupráce s influencermi.

V rozhovore sme si prešli detailne tieto kroky aj Albertove ďalšie plány a ambície. Verím, že rozhovor bude veľmi užitočný najmä pre rozbiehajúce sa e-shopy s obratom do 1 mil. EUR.

V rozhovore sa dozvieš:0:00 Úvod0:22 Albert, naposledy sme spolu točili podcast v októbri 2024? Aké ste mali obdobie od vtedy a aké máte novinky v Panakeia?4:33 Kedy ste si uvedomili potrebu zmeny stratégie a čo bolo spúšťačom?8:48 Ako u vás vyzerá prípadná expanzia na nové trhy?13:11 Ktoré marketingové kanály vám teraz najlepšie fungujú z hľadiska rentability?16:12 Ako správne nastaviť spolupráce s influencermi? Aké sú možné modely?25:26 Aké najväčšie chyby by ste už dnes neurobili?31:34 Ktoré marketingové kanály vám teraz najlepšie fungujú z hľadiska rentability?37:00 Aké sú vaše ďalšie kroky do budúcnosti?44:56 Ako vnímaš stav e-commerce trhu v regióne po nástupe marketplace-ov? Ako to podľa teba zmenilo pravidlá hry?46:57 Ako sa mení tvoja náplň práce vo firme a akým spôsobom sa aktuálne najviac rozvíjaš?50:56 V akých oblastiach využívate AI?53:00 Ako sa vzdelávaš?👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:BluewebCorlonezTatrapay+Sleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok-------------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na kontakt@michalkral.sk a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.