
D. Mazurik (InteliMail): Ako na výkonný automatizovaný produktový personalizovaný e-mail marketing?
Pri konzultáciách s majiteľmi e-shopov (typicky e-shopy s obratom do 1 mil. EUR ročne) zisťujem, že e-mail marketing je stále pomerne málo využívaný marketingový kanál, prípadne ho e-shopy využívajú len vo veľmi základnej podobe. To znamená, že sú závislé od toho, aby ručne vytvorili newsletter a väčšinou ho pošlú bez nejaké cielenia na celú databázu a dúfajú, že to bude fungovať.Na druhej strane dnes existujú nástroje, ktoré s takmer nulovou náročnosťou dokážu plne automaticky posielať produktové personalizované maily na základe predošlého správania zákazníkov. Vďaka tomu tieto e-maily dosahujú vysoko nadpriemernú mieru otvorenia, ale najmä vysokú mieru konverzie a dokážu priniesť dodatočné (inkrementálne) nákupy.V rozhovore som vyspovedal Dana Mazurika z košickej firmy InteliMail, ktorá takýto nástroj vyvíja. Dano pozdieľal kopec skúseností, ako dosahovať výnimočné výsledky, s veľmi rozumnou investíciou a minimálnou prácnosťou. Keďže tento nástroj sa aj mne osobne osvedčil u klientov, s Danom som dohodol špeciálne promo pre mojich klientov a fanúšikov. Ak si chceš otestovať InteliMail bezplatne na 2 mesiace, stačí pri registrácii zadať promo kód "eshopovykral" na: https://intelimail.sk/.V rozhovore sa dozvieš:0:00 Úvod0:41 Z mojej skúsenosti je e-mail marketing v e-shopoch stále pomerne podceňovaný kanál, aká je vaša skúsenosť, keď sa bavíte s e-shopmi?6:58 Základnou funkciou nástroja je e-mail marketing. Akým spôsobom ho realizujete, ako sa nastavuje, do akej miery je personalizovaný a aké vie priniesť výsledky?15:48 Aké výsledky je možné dosiahnuť vďaka nasadeniu InteliMail-u do e-shopu?20:16 Ktoré známejšie e-shopy už využívajú vašu platformu?23:09 Ďalšou funkciou je produktový pop-up, ako funguje a akým spôsobom sa vyberajú produkty, ktoré zobrazí konkrétnemu userovi?26:54 Pustili ste aj do personalizácie samotného webu a košíka, čo všetko umožňujete v tomto smere?32:23 Akým spôsobom prebieha integrácia InteliMail-u do e-shopu a do akej miery to závisí do platformy, na ktorej e-shop beží?37:44 Aká je vaša dlhodobá ambícia a vízia s InteliMail?👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:BluewebCorlonez
Tatrapay+Sleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok---------------------------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na kontakt@michalkral.sk a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.
Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.