👑 P. Štrbo (Starbo Media): Pokročilé techniky zvyšovania efektivity Google Ads kampaní v roku 2024
👑 „Mišo, neprezradili sme príliš veľa zo svojho know-how?“
To bola prvá reakcia od Petra, keď som mu poslal náhľad rozhovoru, ktorý sme spolu nahradli pre projekt Eshopový kráľ. A moja reakcia bola, že „Áno a to je dobre :-)“
Keď konzultujem najmä malé a stredné e-shopy (rádovo do cca 5 mil. EUR obratu), až príliš často sa stretávam s tým, že nevyužívajú potenciál PPC kampaní zďaleka naplno a pripravujú sa výrazne o potenciálny obrat aj zisk.
Dnes už nestačí vedieť kampane „zapnúť“, ale kľúčom k rastu je neustála optimalizácia kampaní, vzdelávanie zo strany markeťáka a zapracovanie aj pokročilejších metód optimalizácie, o ktorých som sa rozprával s Peter Štrbo, majiteľ agentúry Starbo Media, ktorá spravuje kampane pre klientov Mobiloonline.sk, iHRYsko.sk, Ecoprodukt.sk, Bubulákovo, Madmat, Stadler Form a ďalších.
V rozhovore sa dozvieš: 00:40 Peter na úvod predstaví seba a svoju firmu. Na čo sa zameriavajú, aká je ich filozofia a aké sú ich USP-s na vysoko konkurenčom trhu PPC agentúr a špecialistov? 03:09 Ako by mala optimálne vyzerať biznisová diskusia s klientom predtým, ako sa pustia do spolupráce a set-upu kampaní? 14:33 Prečo je kvalita feedu kľúčová - čo všetko potrebujú urobiť ešte pred samotným spustením kampaní? 31:02 Aké „tajné“ možnosti poskytuje GitHub a prečo sa oplatí sledovať tento zdroj? 32:57 V kampaniach občas dochádza k zamietnutiu produktov. Prečo a ako tento fakt monitorovať a na čo si dať pozor? 40:00 Prečo dáva zmysel okrem „štandardného“ sledovania konverzií sledovať aj konverzie podľa času, kedy nastali? 46:34 Okrem bežných stĺpcov v Google Ads reportoch, čo všetko ďalšie je možné do Google Ads doplniť a prečo to dáva zmysel? 53:19 Pmax kampane sú vnímané komunitou ako „blackbox“. Ako z toho urobiť menší blackbox a aké scripty pri tom využiť a prečo? 59:32 Ako správne počítať reálnu maržovosť/profitabilitu Google Ads kampaní? Ako správne manažovať a pracovať s maržami? 1:04:11 Prečo je dôležité vidieť dáta v reálnom čase a GA4 pohľad nestačí? 1:08:00 Prečo je dôležité v čase Google Shopping-ov nezabúdať aj na klasický textový search? 1:09:00 Prečo a ako využiť GA4 report builder? 1:12:01 Kam sa podľa Petra vyvíja celá Google Ads platforma a ako sa na tom podpíše AI? 1:14:20 Na záver, aké 3 konkrétne odporúčania by Peter dal majiteľom e-shopov, ktoré vedia mať najväčší impact na výkon GADS kampaní? 1:19:25 Ako sa Peter osobne rozvíja a vzdeláva a aké zdroje odporúča sledovať? 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: Expandeco PacketaBluewebvshosting Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography
Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.