👑 P. Štrbo (Starbo Media): Pokročilé techniky zvyšovania efektivity Google Ads kampaní v roku 2024
01:21:58

👑 P. Štrbo (Starbo Media): Pokročilé techniky zvyšovania efektivity Google Ads kampaní v roku 2024

20.05.2024

👑 „Mišo, neprezradili sme príliš veľa zo svojho know-how?“


To bola prvá reakcia od Petra, keď som mu poslal náhľad rozhovoru, ktorý sme spolu nahradli pre projekt Eshopový kráľ. A moja reakcia bola, že „Áno a to je dobre :-)“


Keď konzultujem najmä malé a stredné e-shopy (rádovo do cca 5 mil. EUR obratu), až príliš často sa stretávam s tým, že nevyužívajú potenciál PPC kampaní zďaleka naplno a pripravujú sa výrazne o potenciálny obrat aj zisk.


Dnes už nestačí vedieť kampane „zapnúť“, ale kľúčom k rastu je neustála optimalizácia kampaní, vzdelávanie zo strany markeťáka a zapracovanie aj pokročilejších metód optimalizácie, o ktorých som sa rozprával s Peter Štrbo, majiteľ agentúry Starbo Media, ktorá spravuje kampane pre klientov Mobiloonline.sk, iHRYsko.sk, Ecoprodukt.sk, Bubulákovo, Madmat, Stadler Form a ďalších.


V rozhovore sa dozvieš: 00:40 Peter na úvod predstaví seba a svoju firmu. Na čo sa zameriavajú, aká je ich filozofia a aké sú ich USP-s na vysoko konkurenčom trhu PPC agentúr a špecialistov? 03:09 Ako by mala optimálne vyzerať biznisová diskusia s klientom predtým, ako sa pustia do spolupráce a set-upu kampaní? 14:33 Prečo je kvalita feedu kľúčová - čo všetko potrebujú urobiť ešte pred samotným spustením kampaní? 31:02 Aké „tajné“ možnosti poskytuje GitHub a prečo sa oplatí sledovať tento zdroj? 32:57 V kampaniach občas dochádza k zamietnutiu produktov. Prečo a ako tento fakt monitorovať a na čo si dať pozor? 40:00 Prečo dáva zmysel okrem „štandardného“ sledovania konverzií sledovať aj konverzie podľa času, kedy nastali? 46:34 Okrem bežných stĺpcov v Google Ads reportoch, čo všetko ďalšie je možné do Google Ads doplniť a prečo to dáva zmysel? 53:19 Pmax kampane sú vnímané komunitou ako „blackbox“. Ako z toho urobiť menší blackbox a aké scripty pri tom využiť a prečo? 59:32 Ako správne počítať reálnu maržovosť/profitabilitu Google Ads kampaní? Ako správne manažovať a pracovať s maržami? 1:04:11 Prečo je dôležité vidieť dáta v reálnom čase a GA4 pohľad nestačí? 1:08:00 Prečo je dôležité v čase Google Shopping-ov nezabúdať aj na klasický textový search? 1:09:00 Prečo a ako využiť GA4 report builder? 1:12:01 Kam sa podľa Petra vyvíja celá Google Ads platforma a ako sa na tom podpíše AI? 1:14:20 Na záver, aké 3 konkrétne odporúčania by Peter dal majiteľom e-shopov, ktoré vedia mať najväčší impact na výkon GADS kampaní? 1:19:25 Ako sa Peter osobne rozvíja a vzdeláva a aké zdroje odporúča sledovať? 👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀 Projekt Eshopový kráľ podporujú: Expandeco PacketaBluewebvshosting Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.