Jaroslav Vojtechovský (Digitálna univerzita): Vzdelávanie ako investícia s vysokou návratnosťou
24:55

Jaroslav Vojtechovský (Digitálna univerzita): Vzdelávanie ako investícia s vysokou návratnosťou

05.08.2025

Ak chceš byť úspešný v podnikaní či zamestnaní, kvalitné vzdelávanie je dnes absolútna povinnosť, ak nechceš zaostávať. Výhodou v e-commerce a celkovo on-line biznise je to, že to nie je "raketová veda" a za relatívne krátky čas sa dokážeš významne zlepšiť a zvýšiť tak predpoklad úspechu na trhu.

V rozhovore na tému vzdelávania v oblasti on-line marketingu som vyspovedal Jara Vojtechovského, zakladateľa Digitálnej univerzity, ktorou prešlo za posledné roky tisícky absolventov a aj vďaka tomu dnes majú úspešný joby či firmy.

V rozhovore sa dozvieš:0:00 Úvod0:36 Jaro, pre tých, ktorí ťa nepoznajú, ako dlho už sa venuješ vzdelávaniu a čo ťa na ňom najviac baví?3:15 Prečo by sa podľa teba mal majiteľ e-shopu zaujímať o vzdelávanie svojho tímu? Aký reálny prínos to môže priniesť jeho biznisu?4:17 Ako môže kvalitné vzdelávanie zvýšiť obrat alebo efektivitu e-shopu? Máš nejaké konkrétne príklady z praxe?7:11 Ako prakticky zostaviť vzdelávací plán vo firme, ktorá je zaneprázdnená dennou prevádzkou?8:54 Ako môže e-shop vďaka investícii do vzdelávania svojich ľudí zvýšiť lojalitu zamestnancov a znížiť fluktuáciu?11:53 Čo robiť, aby nové poznatky, ktoré zamestnanci získajú na školeniach, nezostali len na papieri, ale ihneď prinášali výsledky v praxi?13:41 Aké najčastejšie chyby robia e-shopy pri vzdelávaní zamestnancov a ako sa im vyhnúť?17:31 Aká je tvoja dlhodobá vízia s DigiUni? Plánujete ísť aj do nejakých nových programov, prípadne do expanzie?20:46 Ako sa vzdelávaš ty osobne? Vieš odporučiť nejaké dobré podcasty, knihy, či eventy, ktoré by mohli byť prínosné pre majiteľov/manažérov e-shopov?

👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:BluewebCorlonezTatrapay+E-commerce SlovakiaSleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ja som Mišo Král a vo svete e-shopov som už viac ako 17 rokov. Od roku 2007 som budoval porovnávač cien Pricemania, ktorý už po 3 rokoch fungovania dosiahol 1 mil. návštev mesačne. Od roku 2013 pomáham e-shopom pri zvyšovaní ziskovosti, formou konzultácií, workshopov a tohto podcastu. Ak potrebuješ pomôcť s tvojim e-shopom, ozvi sa mi na kontakt@michalkral.sk a dohodni si bezplatnú úvodnú konzultáciu.

Podcast Eshopový kráľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.